דקים וגדרות

בנייה, טיפול והחלפה של גדרות מעץ, מגוון של סוגי עצים ובמבחר צבעים.

בניית גדרות מכל סוגי העץ.

בניית דקים.

תחזוקה, טיפול וחידוש דקים במחירים מפתיעים.

דקים יכולים להיות פתרון מעולה לחיפוי משטחים. ניתן להשתמש בהם בבית וגם בגינה, והם מוסיפים אלגנטיות ופרקטיות לבית. בזכות השימוש בדקים אנו יכולים להרחיב את האפשרויות העיצוביות. במקום להסתפק בריצוף רגיל נפתח בפנינו עולם מלא של אפשרויות וסגנונות עיצוביים – גם בתוך הבית וגם בגינה.
בין סוגי הדקים בהם ניתן להשתמש ניתן להזכיר דקים מעץ אורן, דקים מעץ איפאה, דקים מבמבוק, דקים מעץ טיק, וישנם גם סוגים אחרים. אפשרות אחרת היא להשתמש בדקים סינתטיים.
ישנם סוגים שונים של דקים סינתטיים, חלקם עשויים תערובת של נסורת עץ עם חומרים פולימריים, דבר המאפשר ליהנות מתחושה המזכירה עץ טבעי, אך בעלת חוזק ועמידות גדולים יותר. קיימים גם דקים סינתטיים העשויים מ PVC המעוצב בטקסטורות וצבעים של עץ.

דקים לגינה

דקים לגינה יכולים להעניק לגינה שלכם מראה טבעי ואלגנטי. הם יכולים להשתלב יפה לצד הצמחייה, ריהוט הגינה ואפילו מסביב לברכות שחייה.
חשוב להבהיר כי דקים המתאימים לשימוש פנימי לא בהכרח מתאימים לשימוש בתור דקים לגינה. בגינה הדקים חשופים לשמש וכל פגעי מזג האוויר, ואלו חייבים להיות דקים המותאמים במיוחד למטרה זו. גם כן ישנם סוגים שונים, אלו יכולים להיות דקים העשויים עץ טבעי, דקים סינתטיים, וכיום ישנם גם דקים מבמבוק.

כאשר מתקינים דקים לגינה, חשוב קודם כל להכין את התשתית המתאימה. לא ניתן להניח את הדקים ישירות על האדמה, הדבר יביא לבלאי מהיר של הדקים. בין אם ישנה אדמה או משטח בטון, הדק חייב לעמוד על בסיס היוצר מרחק של כ 10-15 סנטימטר מהקרקע. בדרך כלל משתמשים בקורות עץ לצורך יצירת משטח הבסיס. וזאת לאחר שרגלי העץ נמרחו בזפת על מנת למנוע ריקבון. במידה ומיישמים אותם על האדמה , יש לפרוש עליה יריעות מבודדות.

חשוב מאוד לשמור על תחזוקת הדקים, זאת בשל החשיפה לשמש וגשם, ולפעמים גם כלור כאשר אלו דקים מסביב לברכת שחייה. יש לבצע את התחזוקה המתאימה בהתאם לסוג החומר שבו מדובר. במידה ומדובר על דקים מעץ יש למרוח אותם בשמן מיוחד.

דקים לבית

ישנם אנשים הרוצים להביא את מראה העץ וצבעי האדמה גם אל תוך הבית. בהתאם לכך הם יכולים לבחור בסוגי דקים שונים, גם מעץ טבעי וגם מחומרים סינתטיים. כל סוג של דק מביא צבעים וטקסטורות אחרות, אך תמיד מעניק לבית מראה ייחודי עם חיבור לטבע ולאדמה.
דקים משפיעים מאוד על עיצוב הבית ואפשרויות העיצוב מגוונות. לא רק שניתן לבחור את סוג הדק, ניתן גם לשלוט על גודל היחידות המרכיבות את הדק ואת אופן פרישתן בבית.
דקים לבית, למרפסת או לגינה יכולים להיות פתרון עיצובי מעולה. אך חשוב להכיר את הסוגים השונים. לכל סוג יש את התכונות שלו והוא עשוי להתאים למטרות אחרות. אתם מוזמנים לפנות אלינו על מנת לקבל ייעוץ בבחירת דקים והתאמת הדקים לצרכים והתקציב שלכם. כמו כן אנו מציעים לכם שירותי התקנת דקים מקצועיים.

דילוג לתוכן